Fiókom
TERMÉK KATEGÓRIÁK

Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban “ÁSZF”)
I. Cikk

Általános rendelkezések

  1. “Eladó” :
    Techfun s. r. o.,
    Páľovská 400, 027 21 Žaškov,
    Cégjegyzékszám: 52 773 299, Adószám:21 21 12 85 26, Közösségi adószám: SK21 21 12 85 26
  1. “Vevő”: bármely természetes vagy jogi személy, aki elektronikus megrendelést küld az Eladónak egy online űrlapon keresztül.
  2. “Elektronikus megrendelés”: olyan megrendelés, amely tartalmazza az áru típusára, minőségére, kivitelére és mennyiségére vonatkozó információkat, valamint a következő kiegészítő információkat: a vevő nevét, vezetéknevét és lakcímét, illetve a vállalat nevét.
  3. A vevő teljes megrendelésének elküldésével és annak az eladó általi visszaigazolásával, illetve az áru vevőnek történő elküldésével az adásvételi szerződés létrejön, és a felek elfogadják, hogy a jelen feltételek kötelező érvényűek.

II. Cikk

A felek alapvető jogai és kötelezettségei

  1. Az Eladó a) vállalja, hogy a Vevőnek a megrendelt árut a kívánt kivitelben és mennyiségben leszállítja, b) vállalja, hogy a Vevő megrendelését teljesíti: legkésőbb a megrendelés Eladó általi visszaigazolásától számított 30 napon belül /a megrendelt áru típusától függően/. A szokásos szállítási határidő 1-3 nap, ha az áru az Eladó raktárában van. c) jogosult az előző bekezdés b) pontja szerinti határidőt egyoldalúan meghosszabbítani, ha a kapacitás vagy egyéb okok nem teszik lehetővé a megrendelés határidőn belüli teljesítését.
  2. A Vevő vállalja, hogy a megrendelt és leszállított árut átveszi, és a vételárat, valamint az összes kapcsolódó költséget (különösen a postaköltséget és a csomagolási költséget) megfizeti
  3. A tulajdonjog, az áru használatának joga és az áruban keletkezett károkért való felelősség az eladóról a vevőre száll át abban a pillanatban, amikor az árut a vevő vagy az általa meghatalmazott személy átveszi.

 

III. Cikk

Szállítási feltételek

  1. Az Eladó a megrendelt árut a Vevő által választott módon szállítja a Vevőnek, amennyiben az áru vagy szolgáltatás jellege ezt lehetővé teszi.
  2. A vevő a következő módok közül választhatja az áru kiszállítását: a) a Szlovák Postán keresztül történő kiszállítás, az ezzel kapcsolatos költségeket teljes egészében a vevő viseli. Díj 3,00€. b) futárszolgálattal történő szállítás a vevő otthonába, vagy más szállítási címre, ha a vevő ezt a megrendelésben megadta, 4,50€ díj ellenében

 IV. Cikk

Ár és fizetési feltételek

  1. A weboldalon feltüntetett árak forintban (Ft/HUF) értendők, beleértve az ÁFA-t. A zárójelben az ÁFA nélküli ár szerepel.
  2. A vevőnek jogában áll a fizetési módot a következő módszerek közül választani: a) PayPal-on keresztül történő fizetés, az árut csak azután szállítják, hogy a fizetés jóváírásra került az eladó PayPal számláján, b) banki átutalással történő fizetés az eladó bankszámlájára, az árut csak azután szállítják, hogy a fizetés jóváírásra került az eladó számláján, c) postai vagy futárszolgálat általi utánvétes fizetés

V. Cikk

Jótállás és jótállási feltételek

A weboldalunkon található termékek nem önálló funkcionális egységek, és professzionális összeszerelést igényelnek.

  1. Az Eladó minden árura 24 hónapos jótállást vállal, ha az áru használt, a jótállás időtartama 12 hónap.
  2. A jótállás kizárólag a gyártási hibákra, valamint az áruk típusára, minőségére és kivitelezésére terjed ki.
  3. A jótállás nem terjed ki a következőkből eredő hibákra:
  4. (a) helytelen tárolás
  5. (b) nem megfelelő kezelés(c) helytelen telepítés
  6. (d) szokásos elhasználódás
  7. (e) a karbantartási utasítások be nem tartása


VI. Cikk

Áruhibák és reklamációk

  1. Ha a vevőnek olyan árut szállítanak, amelynek hibája nem javítható, a vevőnek joga van a hiba ingyenes, időben és megfelelő módon történő kijavítására. Az Eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani.
  2. A vevő a tárgy hibájának megszüntetése helyett kérheti annak kicserélését, vagy ha a hiba csak a tárgy egy részét érinti, akkor ennek a
  3. résznek a kicserélését, kivéve, ha az eladónak az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest aránytalan költségei merülnek fel.
  4. Az Eladó a hibás terméket a hiba elhárítása helyett mindig kicserélheti egy hibátlanra, ha ez nem okoz komoly kellemetlenséget a
  5. Vevőnek.
  6. Ha olyan hiba áll fenn, amely nem orvosolható, és amely megakadályozza, hogy a terméket hibátlan termékként megfelelően használják, a vevőnek joga van a termék kicserélésére vagy a szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hiba javítható, de a vevő a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni a terméket.
  7. Ha egyéb javíthatatlan hiba áll fenn, a vevő jogosult a termék árából ésszerű árengedményre.
  8. A részleteket a panaszkezelési eljárástartalmazza. A panasztételi űrlapot ITTtalálja.

 

VII. Cikk

Panaszok és javaslatok

  1. Panaszokat és javaslatokat a vevő a Marek Kurnota TECHFUN, Páľovská 400, 027 21 Žaškov címen vagy a techfun@techfun.hu  e-mail címen tehet.
  2. Az Eladó vezető munkatársa minden panaszt és javaslatot indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb 14 napon belül kivizsgál. Ha a panaszt vagy javaslatot tevő személy ezt kéri, a Vevő 30 napon belül tájékoztatja a Vevőt a felülvizsgálat eredményéről.

VIII. Cikk
A szerződéstől való elállás

  1. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől, ha a megrendelt árut vagy annak egy részét nem szállítják le a megrendelésnek az eladó általi visszaigazolásától számított 45 napon belül, kivéve, ha a felek megállapodtak ennek az időtartamnak a meghosszabbításáról.
  2. A vásárló, aki a módosított 40/1964. sz. törvény, a Polgári Törvénykönyv 52. § (4) bekezdése értelmében fogyasztónak minősül, az áru átvételétől számított 14 napon belül jogosult a szerződéstől bármely okból vagy indoklás nélkül elállni.
  3. A 102/2014. sz. törvény 7. § (6) bekezdése értelmében a fogyasztónak minősülő vevő nem állhat el attól a szerződéstől, amelynek tárgya:
    1. a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás nyújtását a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdték meg, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kifejezése révén elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént, valamint ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént,
    2. olyan áruk eladása vagy szolgáltatások nyújtása, amelyek ára a pénzügyi piac olyan ármozgásaitól függ, amelyekre az eladónak nincs ráhatása, és amelyek az elállási időszak alatt bekövetkezhetnek,
    3. a fogyasztó egyedi igényei szerint készült áruk, méretre gyártott áruk vagy kifejezetten egyetlen fogyasztó számára tervezett áruk értékesítése,
    4. a gyors romlásnak vagy romlandóságnak kitett áruk értékesítése,
    5. olyan védőcsomagolásba zárt áruk értékesítése, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak a visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a kiszállítás után megsérült,
    6. olyan áruk értékesítése, amelyek jellegükből adódóan a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredhetnek más árukkal,
    7. olyan alkoholtartalmú italok értékesítése, amelyek árában a szerződéskötéskor állapodtak meg, amelyek szállítására legkorábban 30 nap múlva kerülhet sor, és amelyek ára az eladó által nem befolyásolható piaci ármozgásoktól függ,
    8. a fogyasztó által az eladótól kifejezetten kért sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése; ez nem vonatkozik a szolgáltatási szerződésekre és a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészektől eltérő áruk eladására vonatkozó szerződésekre, ha azokat az eladónak a fogyasztóhoz tett látogatása során kötötték, és a fogyasztó nem rendelte meg előre a szolgáltatást vagy az árut,
    9. a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, képfelvételek, hangfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta a csomagolást,
    10. időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződések alapján történő értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
    11. nem szálláshely célú szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, gépkocsi-bérbeadás, vendéglátás vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, amelynek keretében az eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megállapodás szerinti időpontban vagy időtartamon belül nyújtja,
    12. elektronikus tartalom nyújtása nem tárgyi adathordozón, amennyiben az elektronikus tartalom nyújtását a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdeményezték, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kinyilvánításával elveszíti az elállás jogát.Ha a vevő az ÁSZF VIII. cikkének (2) bekezdése szerint eláll a szerződéstől, köteles viselni az áru eladónak történő visszaküldésének költségeit.
  1. A vevő elállhat a szerződéstől az elállási nyilatkozat Marek Kurnota TECHFUN, Páľovská 400, 027 21 Žaškov címre történő elküldésével vagy a techfun@techfun.hu e-mail címen.
  2. A szerződéstől való elállás a szerződést a kezdetektől fogva megszünteti. A szerződéstől való elállás következményei az Eladónak történő átadás napján lépnek hatályba.
  3. A szerződéstől való érvényes elállás esetén az eladó és a vevő köteles a nyújtott szolgáltatásokat egymásnak visszaszolgáltatni.
  4. Az elállási űrlap mintáját ITTtalálja.

 

IX. Cikk
Adatvédelem

  1. A megrendelés leadásával a Vevő hozzájárulását adja az Eladónak a Vevő által megadott valamennyi személyes adatának feldolgozásához és tárolásához.
  2. A Vevő személyes adatait az Eladó a megkötött adásvételi szerződés és a személyes adatok feldolgozásához adott hozzájárulás alapján dolgozza fel.
  3. Az Eladó a Vevő személyes adatait az adásvételi szerződés teljesítése céljából és marketing célokra kezeli. Az Eladó a Vevő személyes adatait az adatkezelés céljának időtartamára vagy a Vevő hozzájárulásának visszavonásáig kezeli.
  4. Az Eladó biztosítja a Vevő által megadott személyes adatok védelmét a szükséges mértékben és oly módon, hogy a személyes adatok védve legyenek a sérüléstől, a nyilvánosságra hozataltól vagy harmadik félnek történő átadástól.
  5. Az Eladó a személyes adatokat a fuvarozó vagy más személy részére az áru zökkenőmentes kiszállításához szükséges mértékben adhatja át.
  6. Amennyiben a személyes adatok feldolgozásának jogalapja a Vevő hozzájárulása, a Vevő bármikor visszavonhatja a hozzájárulását írásban, a hozzájárulás visszavonását az Eladónak e-mailben a techfun@techfun.hu e-mail címre küldött levélben vagy telefonon az alábbi számon:
    +421 907 062 837 vagy írásban a Marek Kurnota TECHFUN, Páľovská 400, 027 21 Žaškov címre. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt adott hozzájáruláson alapuló adatkezelés jogszerűségét.
  7. A Vevő, mint érintett jogai: A Vevő jogosult arra, hogy az Eladótól és kérésére megerősítést kérjen arról, hogy személyes adatai feldolgozásra kerülnek-e vagy sem, és igenlő esetben tájékoztatást kérjen a rá vonatkozó személyes adatok feldolgozásáról.
    – A vásárlónak joga van a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítéséhez, valamint a személyes adatok feldolgozásának céljára és a hiányos személyes adatok kiegészítésére vonatkozóan.
    – A Vevőnek joga van a rá vonatkozó, az Eladó rendelkezésére bocsátott személyes adatok strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban történő hordozhatóságához, ha a tag személyes adatainak feldolgozása automatizált formában történik, és a személyes adatok megőrzési idejének lejárta előtt. E jog gyakorlása nem érintheti hátrányosan más személyek jogait.
    – A vevőnek joga van az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok törléséhez, ha:
    – a személyes adatok kezelése a törvényt megsértve történik; vagy
  1. – a Vevő hozzájárulásának visszavonása alapján (a személyes adatoknak a Vevő törvényes hozzájárulása alapján történő feldolgozása esetén); vagy
  2. – a Vevő tiltakozik az Eladó jogos érdeke alapján kezelt személyes adatok kezelése ellen, és az Eladónak a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogos indokai nem érvényesülnek; vagy
  3. – a személyes adatokra már nincs szükség ahhoz a célhoz, amelyhez azokat gyűjtötték vagy más módon feldolgozták; vagy
  4. – a személyes adatok megőrzési idejének lejárta után.
    A személyes adatok megsemmisítéséhez való jog nem érvényesül, ha a személyes adatok feldolgozása a következőkhöz szükséges:
    – a véleménynyilvánítás szabadságához való jog gyakorlása vagy
  5. – a tájékoztatáshoz való jog gyakorlása,
  6. – a 18/2018. sz. törvényben foglalt kötelezettségek teljesítése. a személyes adatok védelméről és más törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló (2018.5.25-től hatályos) vagy külön rendelet alapján,
  7. – jogi igény gyakorlása
  8. – archiválás céljából, tudományos célból, történeti kutatási célból vagy statisztikai célból a 18/2018. sz. törvény 78. §-ának (8) bekezdése szerint. a személyes adatok védelméről és más törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló (2018.5.25-től hatályos) törvény értelmében, ha a törléshez való jog valószínűleg lehetetlenné teszi vagy súlyosan akadályozza az ilyen adatkezelés céljainak elérését. A személyes adatok feldolgozásának korlátozásához való jog, ha:
    – A Vevő kifogásolja a személyes adatok helyességét azon időszak alatt, amely lehetővé teszi az Eladó számára, hogy ellenőrizze a személyes adatok helyességét, és szükség esetén frissítse a személyes adatokat,
  9. – a személyes adatok feldolgozása jogellenes, és a Vevő tiltakozik a személyes adatok törlése ellen, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását,
  10. – az Eladónak már nincs szüksége a személyes adatokra a személyes adatok feldolgozásának céljára, de a Vevőnek szüksége van a személyes adatokra jogi igény érvényesítéséhez; vagy
  11. – A Vevő tiltakozik a személyes adatok kezelése ellen a 18/2018. sz. törvény 27. § (1) bekezdése alapján. a személyes adatok védelméről és más törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló (2018.5.25-től hatályos) törvény értelmében, amíg nem ellenőrzik, hogy az Eladó részéről a jogos okok elsőbbséget élveznek-e a Vevő jogos indokaival szemben.
    – A Vevőnek joga van tiltakozni a rá vonatkozó személyes adatok feldolgozása ellen minden olyan esetben, amikor a személyes adatok feldolgozásának jogalapja az Eladó jogos érdeke. A vevőnek joga van tiltakozni a rá vonatkozó személyes adatok kezelése ellen a közvetlen üzletszerzés céljából feldolgozott személyes adatok esetében is, beleértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik.
    – Ha a Vevő azt gyanítja, hogy a személyes adatok feldolgozása jogellenes, a Vevőnek joga van arra, hogy a Személyes adatok védelméért felelős hivatalnál adatvédelmi eljárást kezdeményezzen.

    X. Cikk

    Záró rendelkezések

  1. A vevő jogosult panaszt vagy javaslatot benyújtani Marek Kurnota TECHFUN, Páľovská 400, 027 21 Žaškov vagy a techfun@techfun.hu  e-mail címen.
  2. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott felelősségi jogviszonyokra a módosított 513/1991. sz. törvény, a Kereskedelmi törvénykönyv, valamint a 102/2014. sz. törvény, a távollevők között vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés keretében történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló módosított törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
  3. Ezek az ÁSZF 2016.08.01-én lépnek hatályba.
  4. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a feltételeket bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztassa.

 

Alternatív vitarendezés

  1. A Vevőnek jogában áll az Eladóhoz fordulni jogorvoslatért, ha úgy véli, hogy az Eladó megsértette a jogait, vagy ha nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó a panaszát kezelte.
  2. Ha az Eladó az (1) bekezdés szerinti megkeresésre nemlegesen válaszolt, vagy a megkeresésre a megküldéstől számított 30 napon belül nem válaszolt, a Vevő jogosult a 391/2015. sz. törvény 11. §-a és azt követő §-ai szerinti alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot tenni. a Szlovák Kereskedelmi Felügyelethez.
  3. Alternatív vitarendezést csak olyan fogyasztó (természetes személy) vehet igénybe, aki fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége keretében jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti,7 906,6 Ft. meghaladó értékű, távollevők között kötött fogyasztói szerződésből eredő vitára vonatkozik.
  4. Az alternatív vitarendezés költségeit a vitában részt vevő felek külön-külön viselik, a visszatérítés lehetősége nélkül.
  5. A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság a vitarendezés kezdeményezéséért legfeljebb 5 EUR (ÁFA-val) összegű díj megfizetését kérheti.